موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1396 ساعت 09:112017-10-05بين الملل

یادداشت/ حسن کربلایی دیپلماسی لبخند را پایان دهید!


ادبیات دیپلماسی خارجی ما باید تغییر یابد.

دیپلماسی لبخند را باید پایان داد و به جای آن اخم و خشم را باید نشان داد.

این دیپلماسی در گذشته جواب داده است و آمریکا را قدم به قدم از حضور در منطقه عقب نشانده است.

- نوام چامسکی می گوید: آمریکا نمی تواند ایران مستقل را تحمل کند لذا واشنگتن لحظه ای از تلاش برای ضربه به ایران غافل نیست.

او در مورد چرایی این موضع آمریکا می گوید: ایران با سرنگون ساختن شاه دیکتاتور و دست نشانده واشنگتن اقدام غیرقابل بخششی را از دید دولتمردان آمریکا انجام داده است.

این دیدگاه یک نخبه علمی آمریکاست.

او بی پروا و بدون پرده پوشی نیات رهبران آمریکا در چند دهه اخیر را درباره دولت و ملت ایران بازگو می کند، اما متاسفانه برخی در داخل هنوز به این باور نرسیده اند که آمریکا دشمن درجه یک ملت و دولت ایران است و هیچ پرده پوشی در این باره ندارد.

گفتگوهای هسته ای ایران با آمریکا در دولت یازدهم فارغ از این واقعیت بود و گاهی گفته می شد که این جماعت بدعهد قابل اعتماد نیستند و نمی توان توافق جدی در این باره داشت، باور نمی کردند! آقایان ظریف و عراقچی در پاسخ به این سوال و احتمال بدعهدی آمریکایی ها در برنامه های جداگانه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی می گفتند؛ مگر ممکن است آمریکا این کار را بکند این کار به پرستیژ و حیثیت جهانی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن کربلایی دیپلماسی لبخند را پایان دهید!

یادداشت/ حسن کربلایی دیپلماسی لبخند را پایان دهید!