موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 02:202017-10-29فرهنگي

فیلم های جامانده از فجر 95 در اکران!


بیشتر از دوماه تا شروع سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر باقی مانده و فیلمسازانی همچون علیرضا داودنژاد، مسعود جعفری جوزانی و .

در ترافیک اکران فیلم های سینمایی هنوز آخرین ساخته های خود را به نمایش نگذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ی فیلم فجر که سال نو سینمای ایران شناخته می شود و سینماگران تلاش حداقل یک ساله خود را در این رویداد رونمایی و بعد برای اکران آن برنامه ریزی می کنند، سال گذشته شاهد نمایش 44 فیلم جدید بود که پس از گذشت 10 ماه تنها حدود 20 فیلم روانه پرده سینماها شده اند.

البته در این شرایطی که خیلی ها از فیلم سوزی در اکران گله می کنند، فیلمسازانی هم بوده اند که در جشنواره فیلمی نداشتند اما آثارشان را در همین ماه های گذشته اکران کردند؛ فیلم هایی که البته تعدای از آن ها فروش مورد انتظار را نداشتند.

همین اوضاع هم باعث شده نه نوبت به بقیه کسانی که در جشنواره فیلم داشتند برسد تا اثر خود را اکران کنند و نه حتی تمایلی برای اکران وجود داشته باشد.

بر این اساس مروری بر فهرست فیلم های جشنواره فجر سال 95 نشان می دهد که فِراری علیرضا داودنژاد، پشت دیوار سکوت مسعود جعفری جوزانی و سوفی و دیوانه مهدی کرم پور از جمله فیلم هایی است که هنوز خبری از اکران آن ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های جامانده از فجر 95 در اکران!

فیلم های جامانده از فجر 95 در اکران!