مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1396 ساعت 18:502017-11-04سياسي

حبیبی:
 تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است


معتقدم یکی از راه های نجات جمهوریت نظام، تحزب است و حزب یعنی ایجاد سازمانی که بتواند مانند یک طبیب برای کشور نسخه بنویسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدنبی حبیبی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگراولادی که در سالن همایش های رفاه برگزار شد با بیان اینکه اگر مرحوم عسگراولادی را در حزب موتلفه محدود کنیم به وی ظلم کرده ایم گفت: ایشان یک شخصیت جامع بود و سعه صدر فراوانی داشت، همچنین مدیریت مرحوم عسگراولادی یک مدیریت ممتاز بود.

وی افزود: در این راستا یکی از اعضای رسمی حزب مشارکت که در هیات منصفه مطبوعات بود، چنان داد سخن در حمایت از عسگراولادی سرمی داد که من هم به گرد پایش نمی رسیدم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این را هم باید بگویم که آقای عسگراولادی با موتلفه و کمیته امداد زندگی می کرد و حتی روزهای جمعه از صبح تا ظهر وقت می گذاشت تا نیازمندان را ملاقات کنند و درمورد حزب موتلفه نیز باید بگویم که میراثی در حزب بجا گذاشتند میراثی تاریخی است.

ما در موتلفه اسلامی نظیر عسگراولادی نداشتیم، نداریم و شخصا هم معتقدم معلوم نیست بعدا هم داشته باشیم.

حبیبی تصریح کرد: انصافا حرف ایشان در بسیاری از معضلات در حزب، فصل الخطاب بود اما آنگاه که می خواستند مصاحبه مطبوعاتی برگزار کنند، درحالی که مصاحبه کنندگان هم از لحاظ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی:
 تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است

حبیبی:
 تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است