مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:362018-02-17حوادث

جیب برحرفه ای دستگیر شد+ عکس


جیب بر ایستگا هها و اتوبوس های خطوط بی آر تی که با سرقت عابربانک ها نسبت به برداشت از حساب ها و بعضا خرید و جابجایی پول اقدام می کرد به دام پلیس افتاد.

- "، در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری در ایستگاه ها و اتوبوس های بی آر تی در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به اظهارات تعدادی از شکات و مالباختگان مبنی بر سرقت عابر بانک و برداشت پول از حساب های ایشان، بررسی تراکنش مالی حساب این گروه از مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانکی و تطبیق تصاویر بدست آمده ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که عمده سرقت های انجام شده از شکات و مالباختگان توسط یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه جیب بری به نام مصطفی .

س ( 32 ساله ) انجام شده است .

بررسی سوابق مصطفی .

س نشان داد که وی تاکنون هشت بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف جعل ، کلاهبرداری ، قاپ زنی و سرقت بویژه به شیوه جیب بری دستگیر و روانه ی زندان شده و آخرین سابقه دستگیری وی به تاریخ 6 تیر 1395 باز می گردد که در آن پرونده نیز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب برحرفه ای دستگیر شد+ عکس

جیب برحرفه ای دستگیر شد+ عکس