مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 09:362018-02-19ورزشي

از بام آسیا به لیگ 3/ از منصورخان به یک بوقچی!


برای تیمی که اوایل دهه 70 با بازیکنانی مثل آرش نوآموز، علیرضا حکیم زاده و بهزاد غلامپور و با مربی گری فیروزخان بر بام آسیا ایستاد، سقوط غم انگیز در غروب تاریخی 28 بهمن ماه 96 بدترین تصویر ممکن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، از 86 تا 96، پاس در همدان یک دهه تمام زمان می خواست تا کاخ آرزوهای خود و تمام علاقمندانش به ایران را فروریخته ببیند.

حالا از پاس، تیمی که آخرین بار موفق شد نام یک باشگاه ایرانی را در قاره کهن ورد زبان ها کند، یک تیم از هم پاشیده دسته سومی پیش روی ما و همه آنهایی است که قلبشان به عشق قطب سوم فوتبال این مملکت زمانی می تپید و امروز دیگر نه! سقوط، سقوط و سقوط، تمام آن چیزی بود که پاس در همدان به نظاره نشست.

سوغات حضور پاس در همدان ناکامی پشت ناکامی بود و امروز قهرمان آسیا ردای عزلت به تن کرده و آسمانش بیش از هر زمانی تیره وتار است.

*شاید بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال انتقال آخرین قهرمان ایران در آسیا به استانی که پیش تر سابقه حضور در لیگ برتر را نداشت و تمام افتخارش به دو اسم "احمد جمشیدیان" و "مهدی کیانی" خلاصه می شد را با کمی ارفاق می توان بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران دانست.

برای مردمی که تمام لذتشان از فوتبال، تماشای بازی های استقلال و پرسپولیس از قاب جادویی بود، چه چیزی بهتر از حضور پاس در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بام آسیا به لیگ 3/ از منصورخان به یک بوقچی!

از بام آسیا به لیگ 3/ از منصورخان به یک بوقچی!