مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1397 ساعت 14:562018-04-08دانش

سرپرستی طولانی بابایی بر دانشگاه ملایر پایان یافت؛ ملکی سرپرست شد!


ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

- سرپرستی طولانی بابایی بر دانشگاه ملایر پایان یافت؛ ملکی سرپرست شد! " ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

یک مقام مسئول در این دانشگاه در مورد علت این تغییر در دانشگاه ملایر به خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: بابایی از زمان وزیر سابق وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری انتخاب شد و در واقع از سرپرستانی بود که در دوران دکتر فرهادی برای سرپرستی این دانشگاه معرفی شده بود.

وی در ادامه افزود: یکی از دایل طولانی شدن دوران سرپرستی وی نیز انتخابات و تغییر وزرا بود و به همین دلیل این پروسه به درازا کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستی طولانی بابایی بر دانشگاه ملایر پایان یافت؛ ملکی سرپرست شد!

سرپرستی طولانی بابایی بر دانشگاه ملایر پایان یافت؛ ملکی سرپرست شد!