مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:412018-04-16اقتصادي

لوله های وارداتی زیر آب منفجر شدند!


وزارت نفت باید پاسخ دهد لوله سازان خارجی چه عملیاتی بیشتر از لوله سازان داخلی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران با انتقاد از سفارش واردات لوله موردنیاز پروژه های نفتی گفت: لوله های وارداتی در پروژه های نفتی در موارد متعددی به مشکل خورده و حتی لوله های هندی زیر آب منفجر شدند.

امیرحسین کاوه دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران گفت: وزارت نفت باید پاسخ دهد لوله سازان خارجی چه عملیاتی بیشتر از لوله سازان داخلی انجام می دهند.

وی ادامه داد: آیا جز این است که وزارت نفت تمامی شرایط سخت را برای سازندگان داخلی اعمال می کند و عکس آن را برای خارجی ها؟! در کدام قرارداد داخلی کل پول لوله ساز با ارائه اسناد در قالب اعتبارات اسنادی تسویه شده است و در کدام قرارداد خرید از خارج غیر این عمل شده و سال ها طرف مقابل به دنبال پولش می دویده است؟!کاوه تصریح کرد: کدام یک از خطوط لوله ساخت داخل مشکل کیفیت و نشت و انفجار داشته است، در حالی که لوله های خریداری شده از شرکت سالزگیتر آلمان در موارد متعددی به مشکل خورده و جدا از زمان، هزینه سنگینی را بابت تعویض به ایران تحمیل کرده است و یا لوله های ساخت شرکت Man هندوستان که غالباً زیر آب منفجر شده اند، ولی همه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله های وارداتی زیر آب منفجر شدند!

لوله های وارداتی زیر آب منفجر شدند!