مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:502018-04-29بين الملل

این خانم یک رژیم عجیب گرفته است!


«خرید کردن» به ویژه برای خانم ها در بسیاری از  مجله ها و سایت های سبک زندگی به عنوان راهی برای «شاد شدن» و «بهتر شدن اوضاع و احوال آدم» معرفی شده است.

- خرید کردن به ویژه برای خانم ها در بسیاری از  مجله ها و سایت های سبک زندگی به عنوان راهی برای شاد شدن و بهتر شدن اوضاع و احوال آدم معرفی شده است.

احتمالا شما هم از خیلی ها شنیده اید که حال بد را می شود با خرید کردن خوب کرد اما همزمان باید این را هم در نظر گرفت که تاثیر مثبت همیشه با تاثیر منفی همراه است یعنی همان طور که همه داروها یک تاثیر ثانویه ای دارند که باید نگرانشان بود، خرید کردن هم می تواند به مرور زمان تبدیل به مشکل شود.

اعتیاد به خرید به اندازه اعتیاد به تلویزیون، اعتیاد به اینترنت و انواع و اقسام اعتیادهای دیگر می تواند خطرناک باشد.

اگر وقتی عصبانی یا ناراحت هستید خودتان را با خرید کردن تسکین می دهید، پول زیادی که صرف خرید کردن می کنید روی جنبه های دیگر زندگی تان تاثیر گذاشته است، با کسانی که دوستشان دارید در مورد مقدار خریدهایتان یا نیازی که به خرید کردن دارید دعوا می کنید، موقع خرید بیش از اندازه عصبی یا مضطرب هستید، بعد از خرید کردن احساس می کنید کار بد یا خطرناکی انجام داده اید، بعد از خرید کردن احساس گناه یا شرمندگی می کنید، معمولا چیزهایی می خرید که هیچ وقت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خانم یک رژیم عجیب گرفته است!

این خانم یک رژیم عجیب گرفته است!