مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 11:062018-05-12سياسي

حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!


همین «صداقت آمریکایی» که شماها درست کردید، خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می گرفت، - آقا درجمع مهمانان گرافیست گفتند: همین صداقت آمریکایی که شماها درست کردید، خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می گرفت، خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته.

.

حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشریه مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گزارشی نوشت: شب های طولانی زمستان گذشته، فرصت خوبی برای حضرت آیت الله خامنه ای بود تا گپ وگفتی با اهالی فرهنگ و هنر داشه باشند.

از دی ماه 96، ایشان با وجود مشغله های همیشگی، وقت موسعی را به اهالی فرهنگ و ادب و هنر اختصاص دادند؛ از سینماگر گرفته تا مستندساز و نویسنده و گرافیست.

نشریه تبیینی تحلیلی مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، بخشی از سخنان ایشان در دیدار با جمعی از جوانان طراح و گرافیست انقلاب اسلامی را منتشر کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع مهمانان گرافیست، با اشاره به اثرگذاری سریع قالب پوستر، درباره مجموعه پوسترهای صداقت آمریکایی گفتند: همین صداقت آمریکایی که شماها درست کردید خیلی خوب بود، منتها بعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!

حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!