مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 13:352018-06-17اقتصادي

فریب گارانتی لوازم خانگی را نخورید!


خدمات پس از فروش که شرکت ها می توانند از طریق آن بازار فروش و میزان درآمد خود را بهبود بخشند، در ایران چندان به آن توجه نمی شود و شرایط برای مشتریان به گونه ای رقم می خورد که هزینه بسیاری باید در دوره تعمیر بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با روی کار آمدن محمدرضا نعمت زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم مقرر شد شرکت های واردکننده، به طور مستقیم خدمات پس از فروش محصولات خود را ارائه کنند و در کنار آن تمام موارد فعالیت آنها از سوی شرکت مادر مورد تایید باشد.

این موضوع به صورت جدی از سوی وزارتخانه در رابطه با برخی بازارها همچون تلفن همراه پیگیری شد اما بررسی ها نشان از آن دارد که در دیگر بازارها همچون لوازم خانگی این موضوع آنچنان مورد توجه قرار نگرفته است.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های خدمات پس از فروش ارتباط مستقیمی با شرکت مادر و شرکت واردکننده ندارند و همچنین به عنوان شرکت ارائه دهنده چند برند در کشور شناخته می شوند که این موضوع کاملا خلاف قوانین است.

در کنار این موضوع یکی دیگر از مشکلاتی که در بازار خدمات پس از فروش گریبان مشتریان را گرفته است، افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی است که بررسی ها نشان از آن دارد قیمت محصولات نسبت به قبل از عید با رشد چشمگیری روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب گارانتی لوازم خانگی را نخورید!

فریب گارانتی لوازم خانگی را نخورید!