مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 15:562018-07-15اقتصادي

فروش سگ های تزیینی میلیونی در نمایشگاه بین المللی مشهد!


چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته مشهد در حالی به اتمام رسید که برای نخستین بار در این نمایشگاه فروش سگ های تزیینی میلیونی در یکی از غرفه های آن انجام شد.

- فارس از یک پدیده جدید در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد گزارش می دهدفروش سگ های تزیینی میلیونی در نمایشگاه بین المللی مشهد! چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته مشهد در حالی به اتمام رسید که برای نخستین بار در این نمایشگاه فروش سگ های تزیینی میلیونی در یکی از غرفه های آن انجام شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، برای بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته به نمایشگاه بین المللی مشهد رفتیم، پس از گشت و گذار در سالن فردوسی این نمایشگاه و گفت وگو با چند غرفه دار و بازدیدکننده قدم به بیرون گذاشتیم، اما تجمع، سر و صدا مردم و کف زدن های آنان نظرمان را جلب کرد تا برای حتی یک بازدید کوتاه هم که شده سری  به آن غرفه بزنیم.

ازدحام و تجمع مردم کمی برای دیدن داخل غرفه سخت بود اما با کمی تامل و صبر بالاخره به جلو نزدیک شدیم، 6 قلاده سگ و چند مربی در داخل غرفه حضور داشتند و دور تا دور غرفه با طناب بسته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سگ های تزیینی میلیونی در نمایشگاه بین المللی مشهد!

فروش سگ های تزیینی میلیونی در نمایشگاه بین المللی مشهد!