مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 09:352018-07-17فناوري

هکرهای هندی آیفون را هک کردند!


پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته اند که بسیاری از هکرها توانستند با انتشار یک بدافزار 13 گوشی هوشمند آیفون را هک کرده و به اطلاعات آن دسترسی یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، سالهاست که هکرها و مجرمان سایبری در جهان به دنبال یافتن راه های جدیدی برای دسترسی به اطلاعات موردنیاز خود هستند که برروی رایانه و گوشی های هوشمند قربانیان ذخیره شده و وجود دارد و همواره در تلاشند راه های امنیتی را که شرکت های تولیدکننده موبایل و دستگاه های الکترونیکی به منظور حفاظت از اطلاعات کاربرانشان در آن تعبیه می کنند، دور بزنند.

یکی از نقاط قوت گوشی های آیفون، امنیت سایبری نسبتا بالای آن در مقایسه با سایر گوشی های اندرویدی است، اما به تازگی محققان و پژوهشگرانی که در حوزه امنیت سایبری فعالند، دریافته اند که تعدادی از هکرها در ماه اوت سال 2015 میلادی توانسته اند با انتشار یک بدافزار موبایلی 13 گوشی هوشمند آیفون در هند را هک کنند و به داده های موردنیاز خود دست یابند.

بر اساس گزارشی که این محققان امنیتی ارائه داده اند، این هکرها که به احتمال زیاد اهل کشور هند بوده اند، با سوءاستفاده از پروتکل های امنیتی نرم افزار مدیریت دستگاه موبایل (MDM) که به منظور حفاظت از اطلاعات و کنترل سیاست های موبایلی در گوشی های هوشمند تعبیه شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرهای هندی آیفون را هک کردند!

هکرهای هندی آیفون را هک کردند!