مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 02:202020-06-17سياسي

بخش طارم با اجرای طرح های عمرانی از بن بست خارج می شود


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری و حل مشکلات ونیازهای طارم در زمینه آب برق، اینترنت و ساخت جاده های ارتباطی امیدواریم منطقه را از بن بست خارج و اقتصاد آن را متحول کنیم.

- لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح دستاوردهای سفر استاندار، نمایندگان و مدیران استانی به بخش طارم سفلی، تداوم این حرکت برای تصمیم گیری میدانی در شهرستان ها و مناطق برای حل مشکلات را ضروری دانست.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این گفتگو اظهار داشت: بخش طارم از نظر آب و هوایی، خاک و اقلیم منحصر به فرد است و هر محصولی در آن کشت می شود و از نظر معدنی هم ظرفیت های استثنایی دارد که اگر درست مورد استفاده و توجه قرار گیرد به شکوفایی منطقه منجر می شود.

وی با اشاره به توانمندی معدنی بخش طارم گفت: در بازدید از معدن مس طارم با ظرفیت های معدنی این منطقه نیز آشنا شدیم و بزودی ضمن بهره برداری از این واحد بزرگ امیدواریم زمینه اشتغال نیروهای بومی هم در این کارخانه مهیا شود.

سیاهکلی تصریح کرد: نیروی انسانی کارآمد از عوامل توسعه است و بعد از انقلاب نیروی انسانی بخوبی در این منطقه رشد کرده و در کنار وجود باغات زیتون که از نعمت های خدادادی است شاهد تحول در اقتصاد ساکنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش طارم با اجرای طرح های عمرانی از بن بست خارج می شود

بخش طارم با اجرای طرح های عمرانی از بن بست خارج می شود