مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-16بين الملل

اف بی آی: انفجار صبح کریسمس در نشویل تنسی تروریستی نبود


پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی بعد از حدود 85 روز، انفجار صبح کریسمس سال گذشته در مرکز شهر نشویل تنسی را یک اقدام تروریستی ندانسته و گفته بمب گذار تنها قصد خودکشی داشته است.

- اف بی آی: انفجار صبح کریسمس در نشویل تنسی "تروریستی" نبود پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی بعد از حدود 85 روز، انفجار صبح کریسمس سال گذشته در مرکز شهر نشویل تنسی را یک اقدام تروریستی ندانسته و گفته بمب گذار تنها قصد خودکشی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این انفجار مهیب که تقریبا یک بلوک کامل در منطقه مرکزی و تفریجی نشویل را ویران کرد، چند مجروح بر جای گذاشت اما به غیر مرد 63 ساله ای که خودرو کابین دار مسافرتی خود را با بمب های دست ساز تجهیز کرده بود، کسی را نکشت.

نخستین نتیجه گیری که پلیس فدرال آمریکا در گزارش نهایی خود عنوان کرده این است که کارآگاهان اف بی آی نتواستند شواهدی پیدا کنند که این انفجار یک عمل تروریستی بوده است.

اف بی آی می گوید این گزارش نتیجه جمع آوری 1400 کیلوگرم مدارک از محل انفجار، 2500 گزارش مردمی و مصاحبه با 250 نفر از شاهدان و کسانی است که بمب گذار را می شناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی این گزارش درباره انگیزه آنتونی کویین وارنر ، بمب گذار، نتیجه گرفته اگر چه او با قصد و نیت این انفجار را برنامه ریزی کرده بوده اما هدفش خودکشی بوده و قصدی برای آسیب زدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف بی آی: انفجار صبح کریسمس در نشویل تنسی تروریستی نبود

اف بی آی: انفجار صبح کریسمس در نشویل تنسی تروریستی نبود