مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-16سياسي

محمدرضا بذری: دروغ پردازان اغتشاشات در هر پُست و لباس و موقعیتی باید محاکمه شوند


محمدرضا بذری با بیان اینکه برخی از خواص در اغتشاشات اخیر به تعبیر مقام معظم رهبری با دشمن مخرج مشترک داشتند، گفت: باید افرادی که با دروغ پردازی و شایعه سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، رسانه های معاند و برخی از سلبریتی ها در روزهای اخیر تلاش کردند با انتشار دروغ هایی، بنزین روی آتش اغتشاشات بریزند و فضای نا آرامی های کشور را حفظ کنند.

این روزها که پرده از دروغ آنان افتاده و روسیاهی برایشان مانده است، بازهم موضع درست نمی گیرند و خطای گذشته را جبران نمی کنند.

حال با این افراد که خسارات فراوان به بخش های مختلف کشور وارد کردند، چه باید کرد؟ در این خصوص با محمدرضا بذری مداح سرشناس کشورمان که اهل مازندران است، مصاحبه ای داشتیم.

دروغ های بعضی خواص، احساسات و غیرت مردم را جریحه دار کرد محمدرضا بذری مداح اهل بیت(ع) در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: فتنه و اغتشاش های اخیر براساس یک دروغ بزرگ شکل گرفت که نقل این دروغ ها از سوی رسانه های دشمن، اتفاقاتی طبیعی است، اما تعجب اصلی از خواص بود که به این دروغ ها دامن زدند و به شکل حقیقتی برای مردم جا انداختند که خانم مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و موجب شدن که احساسات مردم و غیرت آنان جریحه دار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا بذری: دروغ پردازان اغتشاشات در هر پُست و لباس و موقعیتی باید محاکمه شوند

محمدرضا بذری: دروغ پردازان اغتشاشات در هر پُست و لباس و موقعیتی باید محاکمه شوند