مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 11:392023-03-14سياسي

رفع تصرف بیش از 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، مهدی شمس آبادی گفت: دستگاه قضایی با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی در تعطیلات نوروزی برخورد قاطع خواهد کرد و اقدامات لازم جهت جلوگیری از تصرفات اختمالی در استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اراضی ملی از منابع اصلی برای توسعه و آبادانی کشور است از تشدید اقدامات مقابله ای با زمین خواری توسط سودجویان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و برخورد قاطع و قانونی با متجاوزان به عرصه های طبیعی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پدیده شوم زمین خواری توسط افراد فرصت طلب و سودجو نیز افزایش پیدا می کند که در این راستا تمام دستگاه های متولی حفظ اراضی ملی و یگان های حفاظت در کل استان با پایش مستمر، کنترل، نظارت، پیگیری و ایجاد هم افزایی اطلاعاتی با سازمان های حفاظت شونده، افزایش گشت های خودرویی و پیاده آمادگی خود را به بالاترین سطح افزایش داده است تا به پشتوانه قانون و احکام قضایی با متخلفان به صورت قاطع برخورد کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان

رفع تصرف بیش از 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان