مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-02اقتصادي

95 تن گوشت تنظیم بازار در نمایشگاه تربت حیدریه عرضه می شود


مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است که 95 تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.

- تربت حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است که 95 تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمدی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فروش بهاره اظهارکرد: بر این اساس 70 تن مرغ منجد از قرار هر کیلو 44 هزار و 500 و 25 تن گوشت ران گوساله منجمد از قرار هر کیلو 155 تومان عرضه شود.

وی اظهار کرد: البته در تلاش هستیم این میزان را افزایش دهیم که در صورت تحقق، برای ما مایه مباهات است تا دل شهروندان را شاد کنیم.

حفظ حداقلی آرامش روانی بازار و رضایت شهروندان در ادامه این بازدید، جعفر رضوانی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار تربت حیدریه نیز گفت: از زمان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) تا امروز شهروندان از کم و کیف کالاهای عرضه شده در نمایشگاه، اعلام رضایت کرده اند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار تربت حیدریه افزود: البته وقتی پای صبحت مراجعان می نشینیم از گرانی کالاها ابراز نگرانی و البته حق دارند، اما برخی مسائل از حوزه مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 تن گوشت تنظیم بازار در نمایشگاه تربت حیدریه عرضه می شود

95 تن گوشت تنظیم بازار در نمایشگاه تربت حیدریه عرضه می شود