مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 21:502023-03-13سياسي

با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم برخورد قاطع خواهد شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد ضمن تأکید بر صیانت از امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال گفت: با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم برخورد قاطع خواهد شد.

- ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد ضمن تأکید بر صیانت از امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال گفت: با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم برخورد قاطع خواهد شد.

سجاد بیرانوند امروز 22 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با افرادی که علیرغم تذکر و هشدارها اقدام به برپایی تجمع در چهارشنبه آخر سال و ایجاد ناامنی بین مردم می کنند، بدون هیچ گونه مماشاتی، برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با استناد به قانون اگر فردی اقدام به حمل یا استفاده از مواد آتش زا و محترقه غیرقانونی کند و موجب خسارات گردد، ضمن اخذ خسارات وارده تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهد برد.

دادستان بروجرد خاطرنشان کرد: دستگاه قضا هیچ گونه مخالفتی با شادی خانواده ها و برگزاری سنت های رایج آنان نداشته و ندارد، ولی بر رعایت نظم و صیانت از حقوق دیگر همشهریان بخصوص در ایام سال جدید تأکید فراوان دارد.

بیرانوند اضافه کرد: شهروندان با پیروی از قانون و پرهیز از اقدامات نابهنجار و مخاطره آمیز، پایان سال خوبی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم برخورد قاطع خواهد شد

با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم برخورد قاطع خواهد شد