مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-11اقتصادي

بنادر نسل جدید در هرمزگان ایجاد شود/احداث 6 شهر جدید ساحلی


بنادر نسل جدید سطح چهار و پنج در استان هرمزگان ایجاد می شود.

- بندر خمیر - استاندار هرمزگان گفت: بنادر نسل جدید سطح چهار و پنج در استان هرمزگان ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی ظهر شنبه در آیین بهره برداری از بندرگاه چندمنظوره شهرستان خمیر، اظهار داشت: از زمان حضور دکتر بذرپاش در مجموعه وزارت راه و شهرسازی شاهد اقدامات تحولی بوده ایم و انتظار می رود با روحیه انقلابی وی اتفاقات خوبی در حوزه راه و شهرسازی رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه عموماً هرمزگان را استانی بندری می شناسند گفت: من معتقدم هرمزگان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار ویژه و خاص منطقه مهم لجستیکی کشور است که در بنادر این استان هم شاهد پهلودهی شناورهای کوچک و هم کشتی های چند هزارتنی هستیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به جای خالی حمل و نقل ترکیبی در کشور اظهار داشت: هرمزگان تنها جایی است که کشور می تواند چند کار بزرگ در آن انجام دهد و بنادر نسل جدید سطح چهار و پنج در این استان ایجاد کند در این صورت استان های ساحلی از موقعیت ویژه بنادر بهره مند می شوند.

وی یکی از مشکلات حوزه بنادر را عدم لایروبی و رسوب گذاری بنادر برشمرد و ادامه داد: بنادر استان به دلیل رسوب گذاری و عدم توجه به آنها در دهه ی اخیر باید در یک بسته ویژه دیده شوند تا با لایروبی همه بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر نسل جدید در هرمزگان ایجاد شود/احداث 6 شهر جدید ساحلی

بنادر نسل جدید در هرمزگان ایجاد شود/احداث 6 شهر جدید ساحلی