مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 09:452023-03-16سياسي

برنامه ریزی های نوآورانه متناسب با ظرفیت های گردشگری خرسان جنوبی


مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: با تشکیل کمیته تولید محتوا و نوآوری، برنامه ریزی های نوآورانه ای متناسب با ظرفیت های گردشگری بی نظیر خراسان جنوبی در راستای ماندگاری و افزایش گردشگران نوروزی در دستورکار قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: با تشکیل کمیته تولید محتوا و نوآوری، برنامه ریزی های نوآورانه ای متناسب با ظرفیت های گردشگری بی نظیر خراسان جنوبی در راستای ماندگاری و افزایش گردشگران نوروزی در دستورکار قرار گرفته است.

محمود مقامی، چهارشنبه شب 24 اسفند گفت: در سال جاری همانند سال های گذشته ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

به گفته وی؛ این ستاد دارای شاکله ای است که شخص استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، رییس ستاد خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان دبیر انتخاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مقامی با اشاره به اینکه تاکنون سه جلسه ستاد خدمات سفر استان به ریاست استاندار برگزار شده و در این ستاد برنامه ریزی های بسیار خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در مجموع 10 کمیته تخصصی براساس ابلاغ از مرکز، ذیل ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های نوآورانه متناسب با ظرفیت های گردشگری خرسان جنوبی

برنامه ریزی های نوآورانه متناسب با ظرفیت های گردشگری خرسان جنوبی