مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 10:482023-03-07اجتماعي

پیش ثبت نام مؤسسه آموزشی فرهنگی طاها آغاز شد+جزییات


موسسه فرهنگی آموزشی طاها با استفاده از روش های نوین آموزشی، توجه به شادی و نشاط در مدرسه، آموزش مهارت های زندگی و ایجاد زمینه هایی جهت پرورش روحیه معنوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در ذهن بسیاری از اولیاء خانه و مدرسه مرز جدی میان تحصیل و بازی وجود دارد.

این مرز در اکثر موارد با این جمله آشکار می شود: اول درس بعداً بازی! گرچه انتخاب کدام اولویت بستگی به نظر دانش آموز دارد؛ ولی برای والدین این مسأله هیچ جای تشکیکی نخواهد داشت! ولی در سال های اخیر با تغییر نسل ها و ارتباط عمیق دانش آموزان با انواع رسانه های مختلف، آن هم به عنوان بخش جدی زندگی ایشان، دیگر دوگانه فوق به راحتی برقرار نمی شود.

دانش آموزی که دائم در تعامل با رسانه های هزار رنگِ هزار آهنگ می باشد، دیگر حوصله سکوت کلاس برای شنیدن مطالب معلم خود را کمتر خواهد داشت و بعد از آن تحمل یادگیری با محتوای متنی کتاب و جزوه! اما اگر مدرسه و معلم از ویژگی های نسلی اطلاعات کافی نداشته و صرفا ادامه دهنده مسیر قبلی خود باشند، قطعا در رقابت طاقت فرسایی که احتمال شکست زیادی هم دارد، باید شرکت نمایند که نتیجه آن از هم اکنون در شرایط مدارس سنتی نمایان است.

بسیاری از شرایط مدرسه وحی الهی نیست که به هیچ وجه نتواند تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام مؤسسه آموزشی فرهنگی طاها آغاز شد+جزییات

پیش ثبت نام مؤسسه آموزشی فرهنگی طاها آغاز شد+جزییات