مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 08:002023-03-14سياسي

تأمین امنیت کامل مهمانان نوروزی کرمانشاه/ ممنوعیت جابجایی منزل در این ایام


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از نیروی انتظامی استان خواست تا امنیت مهمان نوروزی را در این ایام کاملا تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تقارن ایام نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از آنجایی که طی یک سال گذشته بیماری کرونا تا حدود زیادی فروکش کرده، بنابراین به نظر می رسد که امسال با افزایش موج سفرهای نوروزی مواجه خواهیم بود،که این مسئله لزوم برنامه ریزی و اهتمام دستگاه های اجرایی مختلف را برای پذیرایی شایسته از گردشگران و مسافران در این ایام می طلبد.

  وی ادامه داد: این برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که سلامت، رفاه حال و تأمین امنیت جانی، مالی و روانی مردم و نیز بهره مندی هرچه تمام تر آن ها از برکات ماه خدا را به همراه داشته باشد.

  دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا، به منظور ارائه خدمات مناسب به افراد و در جهت صیانت از حقوق عامه، هرکدام از سازمان ها و نهادهای مربوطه به تناسب حوزه کاری خود باید اقداماتی را در دستور کار قرار دهند و پس از ایام تعطیلات و ماه مبارک رمضان گزارش آن را به دادسرا ارائه دهند و در صورت عدم انجام وظایف قانونی به عنوان ترک فعل، مستوجب پیگرد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت کامل مهمانان نوروزی کرمانشاه/ ممنوعیت جابجایی منزل در این ایام

تأمین امنیت کامل مهمانان نوروزی کرمانشاه/ ممنوعیت جابجایی منزل در این ایام