مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 13:252023-03-14سياسي

دستغیب: گزارش های دیوان محاسبات باید مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد


جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور بررسی پیشنهادهای مربوط به فرآیند تهیه، تصویب و ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1401 کل کشور با حضور سید احمدرضا دستغیب رییس کل، - جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور بررسی پیشنهادهای مربوط به فرآیند تهیه، تصویب و ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1401 کل کشور با حضور سید احمدرضا دستغیب رییس کل، دادستان و معاونان و مستشاران این نهاد نظارتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سیداحمدرضا دستغیب در این جلسه ضمن تاکید بر اثرگذاری و لزوم ارائه به موقع و گزارش تفریغ بودجه، اظهار داشت: گزارش های دیوان محاسبات باید مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد و بر اساس آن ارزیابی عملکرد از مسئولیت های مدیران صورت بگیرد.

دستغیب با اشاره به پیشرفت های گزارش دهی طی سال های اخیر در دیوان محاسبات، ادامه داد: گزارش های دیوان را باید آسیب شناسی کرد و به این سوال پاسخ داد که چرا برخی از این گزارش ها قابلیت بهره برداری از سوی تصمیم سازان و نهادهای تصمیم گیر را نداشته است.

رییس کل دیوان محاسبات ضمن تاکید بر ارائه راهکارهای عملیاتی برای بهبود روند گزارش دهی، اظهار داشت: بهترین اقدام در شرایط فعلی این است که همزمان با پیشبرد وظایف قانونی محوله، علی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: گزارش های دیوان محاسبات باید مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد

دستغیب: گزارش های دیوان محاسبات باید مبنای تصمیم گیری های اقتصادی باشد