مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-11حوادث

بیمارستان سوختگی گناوه آماده چهارشنبه سوری


سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه از آمادگی کامل این بیمارستان برای پذیرش و ارائه خدمات متناسب به مصدومان احتمالی حوادث روزهای پایانی سال و به خصوص روز چهارشنبه سوری خبر داد.

- ایسنا/بوشهر سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه از آمادگی کامل این بیمارستان برای پذیرش و ارائه خدمات متناسب به مصدومان احتمالی حوادث روزهای پایانی سال و به خصوص روز چهارشنبه سوری خبر داد.

دکتر عصمت حیدری شنبه 20 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از والدین تقاضا داریم به دلیل ناآگاهی بسیاری از نوجوانان و جوانان از مخاطرات مواد محترقه و منفجره، آموزش ها و نکات لازم در مورد نحوه نگهداری و خطرات استفاده از این مواد را به فرزندان خود یادآور شوند.

وی بیان کرد: آسیب های ناشی از آتش افروزی با مواد محترقه و منفجره در چهارشنبه سوری، تهدیدی جدی برای سلامت همه افراد مخصوصاً کودکان و نوجوانان است.

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه تصریح کرد: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

حیدری افزود: امیدواریم در این ایام اتفاقی رخ ندهد، اما اگر فردی دچار سوختگی سطحی شد به مدت 10 تا 15 دقیقه اندام سوخته خود را زیر آب معمولی قرار داده تا علاوه بر تسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سوختگی گناوه آماده چهارشنبه سوری

بیمارستان سوختگی گناوه آماده چهارشنبه سوری