مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 10:572023-03-13سياسي

وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور در استان گلستان به همراه جمعی از روسای دانشگاه های استان با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور بازدید از دانشگاه های استان گلستان به این استان سفر کرده است.

شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه گنبد کاووس و همچنین دیدار با مجمع نمایندگان این استان از دیگر برنامه های وزیر عتف در استان گلستان خواهد بود.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این دیدار با اشاره به تحولات بشری پس از بعثت حضرت خاتم (ص) گفت: یکی از جلوه های بعثت رسول خدا (ص) که برگرفته از کتاب مقدس آسمانی و شخص رسول خدا (ص) است، توسعه فضای علم و دانش در جامعه اسلامی بود.

 آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه دانشمندان اسلام در تاریخ جزو پرچمداران علم و دانش بوده اند گفت: انتظار داریم پس از انقلاب و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند بتوانیم در حوزه علم و دانش افتخارات دانشمندان گذشته جهان اسلام و کشور ایران را تکرار کرده و رتبه اول علمی دنیا را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد

وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد