مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 12:142023-03-12اقتصادي

توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در قزوین آغاز می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه و تامین گندم با کیفیت برای کارخانجات تولید آرد از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی عنوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین عطایی پیش از ظهر امروز در کارگروه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درخواست تامین 500 تن گوشت قرمز منجمد برای بازار قزوین در روزهای پایانی سال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هم اکنون مجوز توزیع 50 تن گوشت قرمز منجمد در استان صادر شده و درحال توزیع آن در شهرستان های استان هستیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: تقریبا در تمامی استان های کشور استقبال از خرید گوشت قرمز منجمد بالا بوده و این مهم در روزهای پایانی سال بیشتر احساس شده است.

عطایی همچنین به توزیع گوشت گوساله با قیمت مناسب بین قصابان استان قزوین اشاره کرد و گفت: با هدف تعادل بخشی در قیمت گوشت گرم قرمز تاکنون 9 تن گوشت گوساله با قیمت مناسب بین قصابی ها توزیع شده و این روند ادامه دارد.

این مسئول در خصوص گوشت مرغ نیز بیان کرد: میزان میانگین مصرف روزانه گوشت مرغ در استان قزوین 80 تا 90 تن است و اسفندماه جاری 118 تن گوشت مرغ به بازار عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در قزوین آغاز می شود

توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در قزوین آغاز می شود