مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 16:502023-03-16سياسي

آشنایی با جامعه شناسی رسانه های مختلف اهمیت بسیاری دارد


مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: اگر ابزارهایی که فناوری در اختیار ما گذاشته است و جامعه شناسی تک تک رسانه ها را نشناسیم با مشکل مواجه می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر رضایی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دورانی که در آن زندگی می کنیم، در تمامی حوزه های فعال اجتماعی و تمامی نظامات اجتماعی رسانه حضور دارد و براساس نظریه ها برای اداره ی دنیا و جامعه به چهار نظام لازم داریم که بر اساس آنها جوامع اداره می شود و رسانه در تمامی آنها حضور دارد درحالیکه صرفاً در نظام فرهنگی قرار می گیرد و این اهمیت رسانه را نشان می دهد که بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اگر این مسئله را درک نکنیم، فعالیت رسانه ای ما با مشکل مواجه می شود، اکنون در اثر پیشرفت فناوری همگرایی رسانه ای اتفاق افتاده است و تحولی که در عرصه رسانه می بینیم نشأت گرفته از این اتفاق است؛ همگرایی رسانه ای در اثر اتفاق و همبستگی ارتباطات اطلاعات و فناوری اتفاق می افتاد و تحول اساسی ایجاد می کند.

وی افزود: برخی متفکران عقیده دارند این اتفاقات نشانه های آخر الزمان هستند، اگر این فضا را درک نکنیم و ابزارهایی که فناوری در اختیار ما گذاشته است را نشناسیم، فعالیت رسانه ای ما دچار مشکل می شود، بحث بعدی جامعه شناسی رسانه ها است و اگر جامعه شناسی تک تک رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با جامعه شناسی رسانه های مختلف اهمیت بسیاری دارد

آشنایی با جامعه شناسی رسانه های مختلف اهمیت بسیاری دارد