مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 07:452023-03-12فرهنگي

امیدواری برای فروش خوب «غریب» در کنار کمدی های نوروزی


پخش کننده فیلم «غریب» ابراز امیدواری کرد که در کنار اطلاع رسانی برای آگاهی مردم از قیمت شناور بلیت های سینما، این فیلم دفاع مقدسی همراه با فیلم های کمدی فروش خوبی در نوروز داشته باشد.

- پخش کننده فیلم غریب ابراز امیدواری کرد که در کنار اطلاع رسانی برای آگاهی مردم از قیمت شناور بلیت های سینما، این فیلم دفاع مقدسی همراه با فیلم های کمدی فروش خوبی در نوروز داشته باشد.

سعید خانی - مدیر دفتر پخش خانه فیلم - که فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای اکران نوروزی آماده دارد، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: من این فیلم را در جشنواره فجر دیدم و به نظرم رسید از معدود فیلم هایی بود که در این دوره سالن های نمایش آن از تماشاگر پر می شد و می تواند در اکران عید نمایش موفقی داشته باشد.

او در پاسخ به اینکه پیش تر تجربه اکران فیلم های کمدی و اجتماعی را در همین مقطع داشته و چه پیش بینی ای از اکران یک فیلم دفاع مقدسی در نوروز دارد؟ گفت: ما تلاش خود را می کنیم و امیدوارم غریب در کنار فیلم های کمدی که قرار است روی پرده روند، خوب دیده شود.

البته اعتقاد دارم غریب خوش ساخت است و اگرچه جزو آثار دولتی است اما به مخاطب احترام می گذارد و قابلیت های سینمایی خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای فروش خوب «غریب» در کنار کمدی های نوروزی

امیدواری برای فروش خوب «غریب» در کنار کمدی های نوروزی