مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-13بين الملل

توافق میقاتی و اسقف مارونی های لبنان درباره لزوم انتخاب رییس جمهور در اسرع وقت


نخست وزیر دولت موقت لبنان پس از دیدار با اسقف مارونی ها اعلام کرد، هر دو در مورد لزوم انتخاب رییس جمهوری در نزدیکترین زمان ممکن توافق داشتند.

- نخست وزیر دولت موقت لبنان پس از دیدار با اسقف مارونی ها اعلام کرد، هر دو در مورد لزوم انتخاب رییس جمهوری در نزدیکترین زمان ممکن توافق داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان پس از دیدار با بشاره پترس الراعی، اسقف مارونی های این کشور گفت، وی به تماس هایش پیرامون لزوم تسریع در انتخاب رییس جمهوری اشاره کرد و در این دیدار دیدگاه ها درباره لزوم انتخاب رییس جمهوری در سریع ترین زمان ممکن با هدف نظم بخشیدن به امور سراسر کشور و نهادهای قانون اساسی برای دستیابی به یک راه حل یکسان متمرکز بود.

وی تاکید کرد: بدون راه حل سیاسی و بدون ایفای نقش طبیعی پارلمان و بدون کابینه با مشخصات کامل قانون اساسی، نمی توان راه حلی ارائه کرد.

میقاتی خطاب به کسانی که راجع به مشروعیت و عدم مشروعیت دولت یا تشکیل و عدم تشکیل جلسات دولت صحبت می کنند، گفت: اجازه بدهید هر چه زودتر رییس جمهور جمهوری انتخاب شود، زیرا این باب نجات است.

نخست وزیر دولت موقت لبنان گفت، در این دیدار به سفرش به واتیکان و دیدارش با پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان پرداخت و قول داد که پس از بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق میقاتی و اسقف مارونی های لبنان درباره لزوم انتخاب رییس جمهور در اسرع وقت

توافق میقاتی و اسقف مارونی های لبنان درباره لزوم انتخاب رییس جمهور در اسرع وقت