مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 16:002023-03-06سياسي

سخنگوی دولت: خودم را نماینده سمن ها در دولت می دانم


سخنگوی دولت در مورد توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: بنده در حوزه تشکل های مردم نهاد فعالیت کردم و خودم را نماینده سمن ها در دولت می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دولت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (دوشنبه) در نشست صمیمی با جمعی از جوانان که در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، حضور پیدا کرد.

سخنگوی دولت در این جلسه ضمن تبریک روز جوان در مورد دغدغه یکی از حاضران این جلسه در مورد توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: من اولین مجوز فعالیت تشکلی خودم را در سال 1387 از سازمان ملی جوانان گرفتم و در حوزه تشکل های مردم نهاد فعالیت کردم و خودم را نماینده سمن ها در دولت می دانم.

به علاوه اعضا و نمایندگان سمن ها در جلسات مختلف دولت و کمیسیون های آن حضور دارند وما نسبت به فواید این تشکل های مردم نهاد آگاه هستیم.

وی افزود: در این دولت شورای عالی جوانان، یک ارتقای جایگاه جدی پیدا کرد و رییس جمهور تاکنون خودشان شخصاً سه بار جلسات این شورا را تشکیل دادند، درحالی که در 10 سال قبل آن جلسات این شورا با حضور رییس جمهور تشکیل نشده بود.

در حوزه تشکلی و مردمی سازی نیز فعالیت های جدی در دولت سیزدهم صورت گرفته و سعی شده از ظرفیت های مردمی این زمینه ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: خودم را نماینده سمن ها در دولت می دانم

سخنگوی دولت: خودم را نماینده سمن ها در دولت می دانم