مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 17:522023-03-06اقتصادي

اعتراض همه مشترکان به قبوض گاز بررسی می شود


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تعرفه بالای گازبها برای برخی مشترکان با توجه به مصوبه دولت، اظهار کرد: برخی مشترکان مصارف بی رویه داشتند اما تعداد کل چنین قبوضی کمتر از چهار درصد بوده که خارج از الگو مصرف کرده اند و در عین حال تخفیف 70 درصدی با .

- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تعرفه بالای گازبها برای برخی مشترکان با توجه به مصوبه دولت، اظهار کرد: برخی مشترکان مصارف بی رویه داشتند اما تعداد کل چنین قبوضی کمتر از چهار درصد بوده که خارج از الگو مصرف کرده اند و در عین حال تخفیف 70 درصدی با توجه اقلیم های مختلف اعمال شده است، البته اعتراض همه مشترکان به قبوض گاز بررسی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید چگنی امروز در آیین نکوداشت سالروز تأسیس خانه گاز ایران که در مرکز مطالعات بین المللی انرژی چگنی بر ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش و اصلاح قیمت گاز برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی تأکید کرد و گفت: اهمیت انرژی به ویژه نقش گاز در تأمین بیش از 75 درصد انرژی کشور بسیار قابل توجه است.

وی با تأکید بر گسترش خدمات به ذی نفعان و مشترکان پرشمار گاز طبیعی در بخش های مختلف افزود: اهمیت حوزه گاز قابل توصیف نیست و متولیان امر باید به طور متمرکز برای آن تصمیم سازی کنند و مطالعات علمی متمرکزی برای ارائه نظرات کارشناسی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض همه مشترکان به قبوض گاز بررسی می شود

اعتراض همه مشترکان به قبوض گاز بررسی می شود