مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 16:102023-03-12اقتصادي

تامین زمین برای 70 هزار متقاضی مسکن آپارتمانی و ویلایی در قم


هم اکنون با احتساب آپارتمانی و ویلایی تا 70 هزار نفر متقاضی زمین در اختیار داریم و در خصوص تأمین زمین مشکلی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد تقی شاهچراغی ظهر یکشنبه در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به عدم موافقت سازمان ملی مسکن برای الحاق زمین های جدید به قم، در نقاط پیرامونی قم زمین ها برای ساخت مسکن ویلایی شناسایی و معرفی شده و مقدمات کار در حال انجام است و مشاور هم برای این امر در نظر گرفته شده است.

استاندار قم بیان داشت: سازمان ملی مسکن نیز در دو هفته گذشته بازدیدی از شناسایی زمین برای ساخت مسکن ویلایی قم داشته است و امیدواریم از اردیبهشت ماه سال آینده بتوانیم ساخت مسکن به صورت ویلایی را در قم آغاز کنیم.

شاهچراغی ادامه داد: ساخت مسکن ویلایی در قطعات 160 تا 250 متری انجام می شود و در این روش بخشی از ساخت و سازها توسط مجموعه دولت و مابقی نیز توسط مالکان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم می توانند در 560 هکتاری به صورت آپارتمانی و یا به صورت ویلایی نوع ساحت و ساز را انتخاب کنند افزود: در سال جاری بیش از 520 واحد نهضت ملی مسکن تحویل شده است و در فروردین ماه سال آینده نیز 200 واحد در سلفچگان تحویل می شود و بعد از آن هر سه ماه یک بار از 150 واحد به بالا تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای 70 هزار متقاضی مسکن آپارتمانی و ویلایی در قم

تامین زمین برای 70 هزار متقاضی مسکن آپارتمانی و ویلایی در قم