مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 18:152023-03-11سياسي

ستاد انتخابات برای مجریان و ناظران انتخابات دوره آموزشی برگزار می کند


دوره آموزشی مشترک مجریان و ناظران انتخابات، برای اولین بار از سوی ستاد انتخابات کشور نیمه دوم اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسلامی مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور ضمن تشریح برنامه های ستاد انتخابات وزارت کشور در حوزه آموزش مجریان و متولیان امر انتخابات، گفت: یکی از مأموریت های مهم ستاد انتخابات کشور، موضوع توانمندسازی مجریان انتخابات با هدف برگزاری انتخابات باشکوه در کشور است.

وی در همین راستا با اشاره به همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری های سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: در این همایش ارتقای مشارکت در انتخابات از زوایای مختلف بحث و بررسی شد.

مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور خاطر نشان کرد: از جمله تأکیدات مهم معاون سیاسی وزارت کشور به عنوان رییس ستاد انتخابات کشور به معاونین سیاسی استانداری ها شناسایی راهکارهای ارتقای مشارکت در انتخابات بود و در این راستا مدیران استانی استانداری ها مکلف به بررسی ظرفیت های جلب مشارکت در حوزه استانی و ارائه گزارش به ستاد انتخابات شدند.

اسلامی در ادامه صحبت های خود با مهم شمردن مقوله آموزش عوامل اجرایی و نظارت انتخابات، گفت: با هدف تعامل بین دو بازوی برگزاری انتخابات یعنی امر نظارت و اجرا همایش آموزشی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات برای مجریان و ناظران انتخابات دوره آموزشی برگزار می کند

ستاد انتخابات برای مجریان و ناظران انتخابات دوره آموزشی برگزار می کند