مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 18:072023-03-11پزشكي

کلنگ احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک به زمین زده شد


طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، بیمارستان دولتی 32 تختخوابی شهدای آبیک بیش از 9 سال و 9 ماه است که افتتاح شده اما در حد کلینیک و درمانگاه به مردم خدمات ارائه شده است؛ بیمارستانی که با کش و قوسهای بسیاری همراه بوده و زمانی قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود اما با پیگیری های مجدانه شورای تامین شهرستان آبیک این مهم تحقق نیافت.

اخیرا و با پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و فرماندار شهرستان آبیک و رایزنی با یکی از خیرین،  مقرر شده پروژه الحاقی بیمارستان احداث شود.

عصر امروز و با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین،  آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، امام جمعه موقت شهر آبیک،  فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک به زمین زده شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در حاشیه مراسم کلنگ زنی به خبرنگار فارس گفت: پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک در زمینی با زیربنای 10 هزار متر مربع با مساعدت یکی از خیران احداث می شود که با پای کار آمدن خیرین دیگر، عملیات اجرایی این پروژه به پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک به زمین زده شد

کلنگ احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک به زمین زده شد