مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 08:152023-03-12سياسي

آغاز برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر از 25 اسفندماه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از 25 اسفند ماه برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان آغاز می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از 25 اسفند ماه برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان آغاز می شود.

علیرضا عباس زاده، شنبه شب 20 اسفند در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر استان به رسانه های گروهی گفت: خراسان جنوبی میزبان مسافرینی از سراسر کشور برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) است.

به گفته وی؛ ستاد اجرایی خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تشکیل شده و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سفر به مسافرین اندیشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه طبس از جمله شهرستان های مهم حوزه گرشگری و مسافرپذیر خراسان جنوبی است، ادامه داد: با ویژگی های خاص طبیعی و تاریخی، طبس از جمله نقاط مهم هدف گردشگری هموطنان در کشور قلمداد می شود و وجود حرم مطهر حضرت حسین موسی الکاظم(ع) نیز بر جاذبه های شهر طبس افزوده است.

عباس زاده با تأکید بر اینکه همانند سال های گذشته تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی باید آمادگی لازم برای پذیرش مسافران را داشته باشند، گفت: از آنجایی که شهرستان طبس ورودی هموطنان از 8 استان کشور به خراسان جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر از 25 اسفندماه

آغاز برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر از 25 اسفندماه