مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 15:502023-03-04اجتماعي

از ایستگاه سنجش آلودگی هوای رفسنجان چه خبر؟


رییس اداره محیط زیست رفسنجان درباره آخرین وضعیت راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره محیط زیست رفسنجان درباره آخرین وضعیت راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

حسین آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان رفسنجان به سامانه پایش آلودگی هوا و با توجه به مصوبات هیئت وزیران و الزامات قانونی صنایع در خصوص نصب سیستم های پایش آلودگی هوا در سالهای اخیر، پیگیری لازم برای نصب این سامانه انجام شد که با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دو ایستگاه سنجش آلایندگی در شهرستان نصب شده که یکی در رفسنجان و یکی در سرچشمه است.

وی با بیان اینکه زمین نمایشگر ایستگاه سنجش آلایندگی رفسنجان توسط شهرداری به محیط زیست تحویل داده شد، افزود: احداث و نصب این ایستگاه ها به اتمام رسیده که نمایشگر پایش هوای رفسنجان در میدان آزادی و در سرچشمه در محل کارخانه نصب شده است.

رییس اداره محیط زیست رفسنجان عنوان کرد: ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در رفسنجان در محل دفتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مستقر است.

آخوندی ادامه داد: در حال حاضر اکثر آنالیزورهای لازم برای این ایستگاه ها نصب شده و در صورت اتصال برق، در اسرع وقت بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایستگاه سنجش آلودگی هوای رفسنجان چه خبر؟

از ایستگاه سنجش آلودگی هوای رفسنجان چه خبر؟