مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 20:062023-03-06سياسي

عضو شورای شهر اراک: نفر جایگزینی که در حد شهردار فعلی باشد نداشتیم


عضو شورای شهر اراک با اشاره به استیضاح شهردار اراک گفت: نفر جایگزینی که در حد شهردار فعلی باشد نداشتیم و اگر این شخص وجود داشت، به خاطر وفاق اعضا برگه استیضاح امضا را می کردم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک چگینی امروز در جلسه شورای شهر با اشاره به حواشی استیضاح شهردار اظهار کرد: در بدو ورود و انتخاب شهردار اراک(علیرضا کریمی) انتخاب شده یا معرفی شده توسط هیچکدام از مخالفین استیضاح نیست، موافقین استیضاح وی را معرفی کردند.

وی افزود: بنده طبق قانون و طبق اختیاراتی که دارم، درخواست و سوالاتی از شهردار مطرح کردم؛ در برخی مسائل و عملکردها ابهاماتی دیدم که از سوی شهردار پاسخ داده شد، برخی از این موارد و ایرادها به خارج از سیستم مجموعه شهرداری و نه فقط عملکرد شهردار مربوط می شد، قسمتی از این عملکردها قابل اصلاح و مدیریت بود.

عضو شورای شهر اراک ادامه داد: نفر جایگزینی که در حد شهردار فعلی باشد نداشتیم و اگر این شخص وجود داشت، به خاطر وفاق اعضا برگه استیضاح امضا را می کردم؛ اما قرار نیست از چاله به چاه بیفتیم.

چگینی بیان کرد: نمی توانستیم با این شرایط خاص و وضعیتی که شهر دارد، شهر را بلاتکلیف رها کنیم، آیا می شد؟ در این دو سه هفته اخیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فضاهای مجازی و غیرمجازی، تحت فشار، تهدید، تهمت و افترا قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر اراک: نفر جایگزینی که در حد شهردار فعلی باشد نداشتیم

عضو شورای شهر اراک: نفر جایگزینی که در حد شهردار فعلی باشد نداشتیم