مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 22:152023-03-02سياسي

تسریع در تعیین تکلیف اسناد و تصویب طرح های تفصیلی برای توسعه متوازن شهرها


وزیر راه و شهرسازی، شورای عالی استان ها را دارای ظرفیت های مهم قانونی دانست و بر تشکیل کمیته مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی استان ها به منظور همگرایی در گره گشایی بافت های فرسوده تاکید کرد.

- وزیر راه و شهرسازی، شورای عالی استان ها را دارای ظرفیت های مهم قانونی دانست و بر تشکیل کمیته مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی استان ها به منظور همگرایی در گره گشایی بافت های فرسوده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی استان ها که صبح امروز پنجشنبه 11 اسفندماه در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان استان ها در این شورا تشکیل کمیته مشترک بین شورای عالی استان ها و وزارت راه و شهرسازی به منظور همگرایی و همکاری برای گره گشایی در حوزه بافت های فرسوده را پیشنهاد داد.

بذرپاش در این نشست، بر تسریع در تعیین تکلیف اسناد و تصویب طرح های تفصیلی برای توسعه متوازن شهرها تاکید کرد و از رییس شورا دعوت کرد در جلسات شورای عالی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی حضور یابد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بر اهمیت بسته جدید تشویقی بافت فرسوده ابلاغی به همه استان ها تاکید کرد و گفت: موثرترین مجموعه برای تسهیل حل مشکلات بافت های فرسوده، شورای عالی استان هاست و از پیشنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تعیین تکلیف اسناد و تصویب طرح های تفصیلی برای توسعه متوازن شهرها

تسریع در تعیین تکلیف اسناد و تصویب طرح های تفصیلی برای توسعه متوازن شهرها