مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 20:252023-03-10سياسي

بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مسمومیت ها


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای درباره بدحالی دانش آموزان گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه دست درازی و تعدی به شهروندان خود را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در بخش دیگری از بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مسمومیت دختران دانش آموز آمده است: به زودی عوامل داخلی و خارجی بر هم زننده امنیت کشور، با اهتمام دستگاه های امنیتی و انتظامی معرفی خواهند شد و بی هیچ اغماضی آنان را به سزای اعمال خود می رسانند.

 متن کامل بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَوْمَ لَا یُغْنِی عَنْهُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا وَلَا هُمْ یُنْصَرُونَ.

آن روزی که مکر و تدبیرشان هیچ به کارشان نیاید و هیچ کس یاریشان نکند.

(طور46) ناامنی و تشویش اذهان عمومی کشور با هدف قرار دادن پاک ترین و معصوم ترین قشر جامعه یعنی دختران دانش آموز کشور، طی روز های گذشته توسط دشمن و ایادی فریب خورده آنان با برنامه ریزی جنگ ترکیبی تنها با آگاه سازی عمومی و جدّیت مسئولان ذی ربط و همراهی مردم متدین و همیشه در صحنه، میّسر است.

بی شک جمهوری اسلامی ایران، اجازه هیچگونه دست درازی و تعدّی به شهروندان خود را نخواهد داد و به زودی عوامل داخلی و خارجی بر هم زننده امنیت کشور، با اهتمام دستگاه های امنیتی و انتظامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مسمومیت ها

بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مسمومیت ها