مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 12:142023-03-06بين الملل

ساف: حضور در «شرم الشیخ» درگرو عمل اسراییل به تعهدات «العقبه» است


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در سخنانی گفت که این سازمان تنها در صورتی در نشست برنامه ریزی شده «شرم الشیخ» مصر به عنوان یکی از خروجی های نشست «العقبه» شرکت خواهد کرد که رژیم صهیونیستی به تعهداتش عمل کند.

- ساف: حضور در شرم الشیخ درگرو عمل اسراییل به تعهدات العقبه است دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در سخنانی گفت که این سازمان تنها در صورتی در نشست برنامه ریزی شده شرم الشیخ مصر به عنوان یکی از خروجی های نشست العقبه شرکت خواهد کرد که رژیم صهیونیستی به تعهداتش عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین الشیخ، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) که یکی از اعضای هیئت تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست اخیر العقبه بود در گفت وگو با شبکه العربیه درباره تحولات پس از برگزاری این نشست اظهار کرد: تشکیلات خودگردان همچنان به قانون بین المللی پایبند است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای مقاومت در کرانه باختری گفت: کل وضعیت فلسطین بیانگر واکنشی است به خشونت و جنایتی که روزانه علیه ملت فلسطین انجام می شود.

این واکنش های فلسطینی ها، پاسخ های فردی است که دیگر قابل تحمل نیست.

الشیخ تاکید کرد: در سطح رسمی، ما همچنان به مقاومت مسالمت آمیز مردمی کاملا متعهد هستیم و در آن مسیری را می بینیم که رژیم اشغالگر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساف: حضور در «شرم الشیخ» درگرو عمل اسراییل به تعهدات «العقبه» است

ساف: حضور در «شرم الشیخ» درگرو عمل اسراییل به تعهدات «العقبه» است