مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-05اقتصادي

پرداخت 28هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه در کارگروه تسهیل طی 10 ماهه سال جاری مشکلات 243 واحد بررسی شده است، گفت: 28هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یادگار احمدی صبح یکشنبه در هشتاد و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه طی 10 ماهه سال جاری مشکلات 243 واحد تولیدی استان مطرح و رسیدگی شده است، ابراز داشت: از این تعداد 230 واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات از بانک های عامل استان سمنان شدند.

وی ضمن بیان اینکه واحدهای تولیدی مذکور بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک های عامل دریافت کردند، افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات گره گشایی از گره واحدهای تولیدی و کمک به احیا و رونق اقتصادی آنها است.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه تا کنون 295 واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این واحدها تسهیلاتی به ارزش ارزش حدود 32 هزار میلیارد ریال را دریافت خواهند کرد.

احمدی با بیان اینکه پرونده 115 واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات از ستاد تسهیل در دست بررسی قرار دارد، تصریح کرد: در صورت تأیید این واحدها نیز تسهیلات مورد نظر را دریافت و می توانند به چرخه تولید بازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 28هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

پرداخت 28هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان