مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 22:412023-03-07سياسي

کشور 80 هزار پروژه نیمه تمام دارد/ تلاش برای پیشگیری از واگذاری های ناموفق گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مهرانه زنجان در جمع خبرنگاران، با تشریح پروژه های افتتاح شده در ایام دهه فجر اظهار کرد: 24 هزار و 851 پروژه در آن ایام با مبلغ بیش از 150 همت به بهره برداری رسید.

معاون وزیر کشور تعداد پروژه های شهرداری های کشور را که در ایام دهه فجر به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی شدند را به ترتیب 2 هزار و 979 و 575 طرح اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فقط 103 پروژه از مجموع 655 پروژه در استان زنجان طی ایام دهه فجر  کلنگ زنی و مابقی افتتاح بوده است، تصریح کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور، کلنگ زنی و افتتاح ها نه تنها کمتر از دهه فجر سال های گذشته نبوده، بلکه امسال آمار این پروژه ها 20 درصد بیش تر از سال های گذشته بوده است.

جمالی نژاد بالا بودن آمار پروژه های افتتاح شده در سال جاری را بیانگر عزم مسؤولان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور ادامه داد: کشور بیش از 80 هزار پروژه نیمه تمام دارد که برای تکمیل این تعداد پروژه بیش از 600 همت اعتبار نیاز است که در این زمینه باید تدابیر خاصی پیش بینی شود.

وی واگذاری برخی از پروژه ها به بخش های دیگر از جمله شهرداری ها را از جمله راه کارهای موجود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور 80 هزار پروژه نیمه تمام دارد/ تلاش برای پیشگیری از واگذاری های ناموفق گذشته

کشور 80 هزار پروژه نیمه تمام دارد/ تلاش برای پیشگیری از واگذاری های ناموفق گذشته