مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-10اجتماعي

رصد موتورسیکلت های متخلف با سامانه های هوشمند


رانندگان موتورسیکلت های متخلف همانند دیگر وسایل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می شوند.

- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت های متخلف همانند دیگر وسایل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدحسین حمیدی افزود: وضعیت تردد موتورسیکلت ها در پایتخت دغدغه چندین دهه ای مردم و مدیریت ترافیک است و بزرگترین چالش هم دست به دست شدن مداوم مالکیت این وسایل نقلیه است که هنوز ساماندهی نشده است.

وی با بیان اینکه قوانین مالکیت وسایل نقلیه یکسان است، ادامه داد: به دلایل مختلف فرآیند تغییر مالکیت های مربوط به موتورسیکلت ها ثبت نشده و مالکیت آنها، هنگامی که از کارخانه خارج می شوند با یک برگ سند میان افراد مختلف دست به دست می شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: این مسئله نافی جریمه شدن این وسایل نقلیه نیست و هر زمان اقدام به خلافی کنند، به طور قطع ثبت می شود، زیرا پلیس برابر قانون عمل می کند و نمی تواند فراتر از قانون حرکت کند.

حمیدی به مدیریت ترافیکی موتورسیکلت ها نیز اشاره کرد و گفت: اگر قانون بازدارنده نیست و ضعفی دارد، باید اصلاح شود که این مهم از طریق رسانه و با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد موتورسیکلت های متخلف با سامانه های هوشمند

رصد موتورسیکلت های متخلف با سامانه های هوشمند