مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 14:352023-03-04سياسي

تبیین نقش موزه های علوم در تغییر اقلیم


با هدف ارتقاء و افزایش اثربخشی موزه های علوم و دانشگاهی، نشستی با موضوع جهانی تغییر اقلیم در موزه علوم و فناوری برگزار می شود.

- با هدف ارتقاء و افزایش اثربخشی موزه های علوم و دانشگاهی، نشستی با موضوع جهانی تغییر اقلیم در موزه علوم و فناوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ملی علوم و فناوری به منظور استفاده از نظرات و تجربیات موزه ها، مراکز و مجموعه های دانشگاهی و فرهنگی در جهت ارتقاء و افزایش اثربخشی موزه ها در زمینه مساله جهانی تغییرات اقلیم، روز دوشنبه 15 اسفند ماه جاری گردهمایی با عنوان تغییرات اقلیمی و موزه های علوم و دانشگاهی را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

به اشتراک گذاری تجربیات و نگرش موزه ها به تغییرات اقلیم، تعاریف و آخرین بیانیه های شورای بین المللی موزه ها، جایگاه موزه های جهان در مواجهه با تغییرات اقلیمی و نقش و تأثیر موزه ها در تصمیم گیری های بومی و ملی از اهداف این گردهمایی است که با حضور و مشارکت رییس ایکوم ایران و نمایندگان موزه های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، در این کنگره سخنرانی هایی با موضوع موزه های علوم و دانشگاهی و تغییرات اقلیمی در دنیا ، زمین در زیر بار جمعیت و مصرف ، جایگاه موزه ها و رویکرد شورای بین المللی موزه ها در تصمیم سازی های کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش موزه های علوم در تغییر اقلیم

تبیین نقش موزه های علوم در تغییر اقلیم