مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 10:262023-03-14اقتصادي

فعالیت 200 تشکل روستایی در خراسان جنوبی/295 تن میوه ذخیره شد


مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت بیش از 200 تشکیل روستایی در استان گفت: برای تأمین میوه شب عید 295 تن سیب و پرتقال ذخیره سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان جنوبی اظهار کرد: مجموعه تعاون روستایی نقش مهمی در تأمین مایحتاج مردم و به ویژه در مناطق روستایی در 43 سال گذشته داشته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال های اخیر فروشگاه های مرتبط با تعاون روستایی به روز شده و خدمات جدیدتری را ارائه می دهند.

رضوی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های تعاون روستایی گسترده شد، ادامه داد: شرکت های سهامی- زراعی به صورت مستقیم در بحث تولید کلان ورود پیدا کرده و بحث کشت مکانیزه و زمین های یکپارچه وسیع و تجاری را انجام می دهند.

197 هزار نفر عضو تشکل های فعال روستایی هستند وی با بیان اینکه شرکت های تعاونی تولید نیز بحث تأمین نهاده های کشاورزی و کود و سم و بذر را دنبال می کنند، گفت: خریدهای تضمینی و حمایتی و توافقی محصولات کشوری را نیز این بخش پیگیری می کنند و خدمات متعددی داشته است.

مدیرکل تعاون روستایی روستایی اظهار کرد: در خراسان جنوبی 200 تشکل فعال روستایی خدمت رسانی می می کنند که 197 هزار نفر از مردم استان عضو این تشکل ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 200 تشکل روستایی در خراسان جنوبی/295 تن میوه ذخیره شد

فعالیت 200 تشکل روستایی در خراسان جنوبی/295 تن میوه ذخیره شد