مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 21:552023-03-19فرهنگي

حال خوب محمد کاسبی، عملی شدن قول وزیر ارشاد، یک فیلم ایرانی برنده جشنواره ژنو


بیشت و هشتم اسفند ماه سال 1401 در حالی رقم خورد که جویای حال محمد کاسبی شدیم، از مهدی فتحی نوشتیم، «شب داخلی دیوار» برنده جشنواره ژنو و قول وزیر ارشاد درباره اجرای کنسرت ها در ماه رمضان عملی شد.

- بیشت و هشتم اسفند ماه سال 1401 در حالی رقم خورد که جویای حال محمد کاسبی شدیم، از مهدی فتحی نوشتیم، شب داخلی دیوار برنده جشنواره ژنو و قول وزیر ارشاد درباره اجرای کنسرت ها در ماه رمضان عملی شد.

همچنین ساعت بازدید از چند موزه و کاخ سعدآباد و کتابخانه های فعال اعلام و مشخص شد چند نفر در سال 1401 به تئاتر شهر رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به بهانه سالروز درگذشت مهدی فتحی (29 اسفند ماه 1382) یکی از بازیگران درخشان ایران گزارشی از این شخصیت نوشتیم، او بعد از یک دوره بیماری و رنج نداشتن بیمه ای درست و درمان، در بیمارستان شهدای تجریش چشم از جهان فرو بست.

او نه تنها بازیگری تماشایی بود، بلکه یکی از بهترین استادان فن بیان ایران بود و به جز مهارتی که در خواندن شعر داشت، در کشتی گیری نیز با جهان پهلوان تختی هماوردی کرده بود.

فتحی با چنان قدرتی شعر می خواند که شاعری چون سیاوش کسرایی در حضورش شعری نمی خواند و می گفت مهدی فتحی شعرهای مرا بهتر از خودم می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب محمد کاسبی، عملی شدن قول وزیر ارشاد، یک فیلم ایرانی برنده جشنواره ژنو

حال خوب محمد کاسبی، عملی شدن قول وزیر ارشاد، یک فیلم ایرانی برنده جشنواره ژنو