مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-06اقتصادي

گلریزان میلیاردی در زندان یزد


آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در محل زندان مرکزی یزد برگزار و مبلغ یک میلیارد تومان از سوی نیکوکاران جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

- ایسنا/یزد آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در محل زندان مرکزی یزد برگزار و مبلغ یک میلیارد تومان از سوی نیکوکاران جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

مسعود عظیمی در آیین گلریزان زورخانه ای که به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به میزبانی زورخانه پوریای ولی زندان مرکزی یزد برگزار شد، گفت: از ابتدای سال تا کنون 154 زندانی جرائم غیرعمد از بند رهایی یافتند.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده 165 میلیارد تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ 144 میلیارد تومان تامین و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 21 میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 154 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 102 مددجو مربوط به محکومین مالی ،تعداد 36 مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد 14 مددجو محکوم نفقه و 2 محکوم پرداخت دیه حادثه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزان میلیاردی در زندان یزد

گلریزان میلیاردی در زندان یزد