مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 13:152023-03-15سياسي

بررسی ویژه آتش سوزی جنگل گالیکش/ پایش هوشمند تخلفات ساخت و سازها


رییس کل دادگستری گلستان از بررسی ویژه آتش سوزی جنگل های گالیکش خبرداد و گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی ها، - به صورت ویژه در این حوزه ورود می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر آسیابی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال اظهارکرد: دستگاه های اجرایی متولی و دادستان های سراسر استان در کشیک های نوروزی برای پیشگیری از دست اندازی به اراضی ملی و صیانت از این عرصه ها حضور دارند.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: دادستانی ها در همه حوزه های قضایی در تعطیلات نوروز در دسترس هستند تا در صورت نیاز به اقدام قضایی، بلافاصله ورود کنند.

وی گفت: بخشی از تمرکز گشت های نوروزی، بر قاچاق چوب خواهد بود و این زیبنده نیست که بخش عمده ای از چوب مورد نیاز کارگاه های مبل سازی دیگر استان ها از جنگل های گلستان قاچاق شود و باید دستگاه های متولی نظارت ها در این بخش را بیشتر کنند.

آسیابی از توسعه سامانه پنجره واحد زمین در استان هم خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه، تخلفات در حوزه تغییر کاربری زمین ها و ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت هوشمند پایش می شود که در نتیجه آن از تخلفات در این حوزه به موقع اطلاع حاصل و بلافاصله برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ویژه آتش سوزی جنگل گالیکش/ پایش هوشمند تخلفات ساخت و سازها

بررسی ویژه آتش سوزی جنگل گالیکش/ پایش هوشمند تخلفات ساخت و سازها