مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-12سياسي

دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به منازعه پیچیده، ترکیبی و همه جانبه دشمن علیه کشورمان، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی و افتتاحیه مهرواره محله همدل اظهار داشت: امروز در محلات آنهایی که بیشتر پای کار همدلی و کمک به همدیگر آمدند، خانم ها هستند که مجاهدانه و دلسوزانه پای کار آمدند و بیشترین کمک ها و پیگیری ها انجام دادند اما با این وجود بیان این نقش بانوان در محلات مغفول مانده است.

وی افزود: اکنون که با جنگ روایت ها مواجه هستیم به نظر من در بیان نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف کوتاهی انجام شده به عبارت دیگر گام هایی که بانوان برای تحقق محله اسلامی برداشته اند و نیز مجاهدت های آنان تاکنون روایت نشده است به همین دلیل اینجا جای کار بسیاری وجود دارد.

وی با تاکید براینکه مجاهدت های بانوان به درستی روایت نمی شود و این را می توان یک نوع خسران دانست، افزود: باید بانوان را بی منت سرود و ستود زیرا حضور آن ها همواره مؤثر و تأثیر گذار بوده است به عنوان مثال هر چند در دفاع مقدس آقایان در جبهه ها حضور داشتند ولی روایت این حضور را خانم ها بهتر انجام دادند به نحوی که می توان گفت خانم ها در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است

دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است