مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 13:572023-03-07سياسي

وضعیت نامناسب کردستان در تامین زمین مسکن ملی


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: کردستان یکی از استان های بحرانی و نامناسب در زمینه ساخت و تامین زمین مسکن ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  ارسلان مالکی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان کردستان که بصورت ویدیوکنفرانس در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان یکی از استان های بحرانی در زمینه ساخت و تامین زمین مسکن ملی است است و طبق ارزیابی بحث تامین زمین خوب پیش نرفته است.

وی با بیان اینکه در استان کردستان تعداد ثبت نامی ها و تایید نهایی شده از برنامه مشخص شده جلوتر است که این موضوع نگرانی ایجاد می کند و نشان می دهد جمعیت از سمت شهرهای کوچک به طرف شهرهای بزرگ می رود.

مالکی با اشاره به اینکه مشکل تامین زمین در استان کردستان تقریبا همانند سال گذشته بوده و تغییر در این روند ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: دلیل عدم پیشرفت مسکن ملی و تامین زمین در استان کردستان باید بررسی و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای بزرگ ثبت نام بیشتر از برنامه جلو است و باید پالایش ها بررسی شود، اضافه کرد: قانون جهش مسکن نتیجه ای نداشته و این موضوع باید در تهران بررسی شود.

سرپرست سازمان ملی و مسکن  وزارت راه و شهرسازی از آمادگی این سازمان برای تایید یک روزه مصوبات نهایی در استان کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب کردستان در تامین زمین مسکن ملی

وضعیت نامناسب کردستان در تامین زمین مسکن ملی